Update

Oj oj, dålig uppdatering jag vet. Här kommer en liten sammanfattning om helgen

Fredag - utgång i Lule. Förfesten hos Tessan Johnsson var lyckad, sen bär de av mot Cleo som hade en kilometerlång kö. Vi skippar alltså Cleo och styr stegen mot Heroes, ganska intressant val kan man tycka. Träffar en trevlig snubbe som känner mina kusiner, världen är allt bra liten ibland. Får mej en cider och sen sticker vi därifrån och traskar bort mot MAX sen hem och sussa. De roliga är att jag när vi väl är hemma får jag kvällens sämsta raggningsreplik på sms.
Sammanfattning: En ganska intressant kväll.

Lördag - Jobb och "utgång" igen. Mycket och trevligt folk på Valhall. Hade rätt kul och släpade tom hem en karl. Men pattelicious var lite bångstyrig så jag fick följa han hem och natta han. Sen var jag snäll och gjorde en kanalinställning på hans tv, hatar då man får leta som ett psyk för att hitta 5:an.
Sammanfattning: Om möjligt, roligare än gårdagen.

Söndag - Slappa framför tv:n med en Ben & Jerrys. Mina bästa vänner just nu. Än har de inte hänt mycket och tror inte att de kommer göra de heller. Skönt!


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0