Typiskt

Nu när jag har suttit och kollat igenom hela TopShops sida och hitat en massa fint som jag vill ha så funkar de inte att betala med mitt kort. Fuck! Chrisse sa att jag kunde vänta tills han kommer hem så att vi kan kolla om de går med hans kort. Men tänk om allt jag vill ha är slut då! Jag tänker ringa dit och kräva att dom ska lägga ner sidan tills chrissepisse kommer hem för jag ska ha dom jävla plaggen.. Hur var de med tålamodet nu igen?..

Idag har jag inte tänkt göra ett piss, har lite tetefonsamtal att ringa men inget mer. Kl 20 är de dags för Top Model 10 och då kommer jag sitta bänkad, traditioner är svåra att bryta.


Later!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Om han har ett kort med utåtstående bokstäver så fungerar hans kort! :)



BTW, ACCEPTERA mig på msn ;P

2008-09-09 @ 11:41:46
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: jenn

haha Top model är heligt!!

2008-09-09 @ 12:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0