Städångest

Sitter och talar med fia om städning och kanske måste slita mej här ifrån nu. Har en del disk att ta hand om, för att inte tala om tvätten som måste vikas. På tal om tvätt, sist då jag hade bokat tvättid behövde jag hjälp av C medans jag var hos sjukgymnasten. Hans uppgift var då att snöra in en maskin tvätt vilket gick jätte bra. Men då han skulle hänga tvätten i torkrummet fick han problem med ett lakan. Han tyckte att de vart för jobbigt att hänga det på sträcket så istället rullar han ihop det till en boll och lägger det uppe på torksträcket, smart tyckte han. När jag kommer hem och ser det skrynkliga lakanet ligga där får jag så klart ett raseri utbrott, ja jag får de ibland. Crille tyckte att jag skulle berömma han ist eftersom att de var första gången han gjorde de själv.
Hur tänker killar?!

Jag säger iaf som Fia, de är bättre att inte ge dom uppgifter alls. Bättre att bli överraskad ibland, right?


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0