Sista minuten

Varför är det så att jag alltid ska göra saker i sista stund?! Eller, ja nu har jag ju inte gjort saken i sista stund. Men det brukar alltid vara så... Som nu, gubben på JULA har inte svarat en enda gång. Fatta, inte en enda och jag har ringt minst 5 ggr. Han undviker mej, det kan jag svära på. Klockan börjar bli mkt och han har säkert gått hem för dagen. Fan.

Hämtade btw ut mitt paket från Rapunzel tidigare idag. Dags att ta bort löshåret nu. Iaf så hade dom skickat FEL remover. De gjorde ju min dag ännu mer, tack! Nu ska jag ta och göra mej iordning för träning.


Later!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej sötnos! Inte visste jag att du hade fått igång ditt bloggande igen. .Kul som tusan och läsa!! :) Har ingen egen lägenhet nu, bor hos Robin. Kursen jag läser är bara två månader så kändes lite onödigt börja fixa nå eget. Han börjar dessutom inte förrän i oktober så jag har den själv en månad. Är allt bra med dig annars? Fixar arbetsförmedligen något jobb till dig? PUss och kram

2008-09-01 @ 19:23:41
URL: http://elajjnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0