Sax & Maskin

Efter att vi nu har suttit och slitit i en timma har vi kommit fram till att detta går bara inte. Det första jag kommer göra imorgon är att ringa till sax och maskin för att beställa en tid till att ta bort mina extentions och kanske klämmer in en klippning på samma gång.. Är bara lite rädd för att detta kommer sluta ganska dyrt.

Fuck. Jag som hade räknat med att beställa in en helt ny höstgarderob. Men men, de är sånt man får ta. Är kanske ändå lika bra att köpa lite eftersom. Jag är ju inte en sån person som kan sitta och vänta på saker, jag hatar det. Vill jag ha någonting så ska jag ha allt på en gång. Jag har inget tålamod helt enkelt.


Later!

Kommentarer
Postat av: Jenn

asså fyyy vad trist att det inte funka! jag menar du vill ju helst ha kvar håret åxå:P PUSS

2008-09-07 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0