Puh!

Fy fan vad ont jag har i kroppen! Efter att ha kutat runt med mor på alla affärer som finns en hel dag är jag nu lika mör som en bankad köttslamsa. Känns nästan värre än efter ett träningspass. Vi har kutat runt från 11 - 19 och knappt suttit ner. Tänk er att hålla jämna steg med en som är 180 cm+, inte lätt kan jag meddela. Nacken värker nått för bannat och jag har redan snört i mej två Pronaxen. Kan dom inte bara ge mej en jävla spruta så att allt blir bra igen. Börjar bli sjukt less på allt daltande just nu.
Fan vad jag svär!

Nu tänkte jag slå mej ner i soffan med en Marabou som jag fick från lovern igår. Jag har tom lärt mej att spara på godis! Förr hade jag smällt i mej den så fort jag fått syn på den. Framsteg.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0