P.S I love you



Om ni inte sett filmen P.S I love you ännu så gör de, tror faktiskt att de är den bästa filmen jag sett på länge. Men kom ihåg att bänka upp med en hel del näsdukar för jag grina som en gris. De är sant, väldigt länge sen jag gjorde de till en film så de ser jag som ett gott tecken. Lovern gillade dock inte filmen och satt mest och muttrade..

Medans jag sitter och snyfftar och knappt ser någonting för alla tårar i ögonen sitter C och suckar
Jag: Vad är de?
Crille: Inge.. Jag blire bara så irriterad...
Jag: Vaddå då?!
Crille: Men åh.. Om du hade dött, inte skulle jag vilja bli tsm med nån annan då..

De är alltså hör jag börjar lipa som fan. Jag är nog kanske lite överkännslig men de var så himmla gulligt sagt. Och speciellt i de sammanhanget.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0