Problem!

Jag har stora problem. Först får jag inte upp flaskan. Jag förstår inte vitsen med barnsäkert. Och varningstexen bakom flaskan sen, som att man inte redan fattar att man inte får skölja ögonen med produkten likom. Bara lukten från den får det ju att sticka i ögonen. Nu har jag haft i den illaluktande soppan i tre min, som det stod. Men slingorna har fortfarande inte rört sej. Jobbigt. Men dom lär väl fala av snart. Hoppas jag.

Sitter och kollar på MTV Cribs. Snacka om att knösarna har snygga hus. Jag vill också ha fönster som går från golvet till taket och som har världens snyggaste utsikt. Har suttit och kollat runt på Asos och TopShop hela kvällen också. Eftersom att jag inte kom hem med någonting från shopingen med mammsi igår, har jag bestämt mej för att beställa från dem. Men jag hittar ändå ingenting som jag vill ha. Jag blir tokig.


Later!

Kommentarer
Postat av: Micaela espinoza

snygg header!

2008-09-06 @ 22:09:04
URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/
Postat av: MH

Hittar du verkligen ingenting på topshop!? De har väl hur mkt kläder somhelst? :)

2008-09-06 @ 22:15:21
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0