Pimp my hair

Så klart fick jag ju inte bort slingorna igår. Satt med sörjan i håret hela kvällen och det hände ingenting, vart snarare rädd att hela håret skulle falla av. Så idag ska jag få experthjälp av Jennan. Super!

Morgonen har jag spenderat i soffan tillsammans med reprisen av Idol och varm choklad. Varm choklad är egentligen bäst med marshmallows i, men nu hade jag ju så klart inte de hemma. En kul nyhet som jag just märkte då reklamen trilla in är att dom börjat sälja Rut mfl på Chili. De var inte dåligt. Undrar bara vad dom har börjat köpa in för någonting, får kanske kika in där imorn eller nått. Om det är nån som undrar så har jag inte börjat skriva på min CV och det personliga brevet ännu. Får kanske ta det senare ikv..


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0