Idolfeber



Jag kan inte rå för de, men varje gång jag ser Idol-Jesper Blomberg så tänker jag på Kalles Kaviar-killen. Sjukt, jag vet men visst är de likt?! De kan ju vara den blåa färgen men jag vet inte..

En annan sak som jag heller inte förstår är varför Petri Vehviläinen åkte ut från idol, den snubben var ju kung! Om ni undrar varför jag helt plötsligt börjar snacka Idol nu är för att jag har spenderat hela dagen i soffan med Idol och mys med Donna. Eller inte hela men nästan. Jag har gjort nyttiga saker också. Jag lovar. Städat, diskat lagat mat och sånt onödigt skit. Men ännu har jag inte tagit bort blommorna från balkongen som moder har tjatat länge på.


Later!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha, det stämmer! Hade inte tänkt på det förr men nu kommer jag att tänka på det varje gång jag ser honom!:D

2008-10-02 @ 16:14:05
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0