Idol

Första dagen av Idol är nu avklarat och det invigde jag med jen, cam och 70% mörk choklad. Synd bara att det inte är så jävla gott som det ser ut, att jag har ätit 1/4 del och att de nu smakar bajja i munnen. Usch, tror att jag får skänka resten till C.

Imorgon ska jag upp kl 7 för att tvätta. Det har jag aldrig gjort förr. Stigit upp så tidigt för att göra det. Tvätta alltså.
Sen kl 10 ska jag till sjukgymnasten. Får se om jag hinner jogging på morgonen. Blir väl att kuta ner till tvättstugan snöra in de första maskinerna. När jag kommer tillbaka lasta ur och hänga upp snöra in två maskiner till, hoppa in i duschen och köra som en tok till sjukgymnasten. Stressigt? Ehm, jo. Men det ska väl gå..

Nu - CSI
Sen - Sängen


Later! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0