Honey I'm home!

Då var man hemma igen. Har inte orkat blogga igår för jag var suuuper trött! Hade inte sovit på  mer än 24h. Vi har iaf haft de supermysigt. Varma dagar på stranden och goda middagar. Hahah, en riktig pensionärsresa har de varit. Mys! Har dessutom lyckats med att bränna mej, inte ovanligt dock. Mitt ansikte ser bokstavligen ut som att det har smällt bort. Så bli inte rädda då ni ser mej på Coopan då jag kutar ner och handlar sen. Bilder lägger jag upp sen då jag orkar, men eftersom att jag har varit så lat har de inte blivit många.

Nä, nu ska jag ladda hem de avsnitt jag har missat av Top Model och sen ska jag tvinga Fia att se dem med mej. Jag måste ju kolla in hemmes nya boy friend också. Har hört på ryktesvägar att de ska vara en riktig heting! Ska kolla in alla bloggar jag missat också. Tänk vad man har mycket att göra som arbetslös!


Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska jag säga vem som vinner ANTM?? ;) hehe puss

2008-09-23 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0