Good morning!

Då var alla morgonsysslor gjorda. Duscha, frukost och ut med hunden. Nu är det bara att invänta klockan som ska bil 13 så jag får fara på min sjukgymnastik. Förut tyckte jag att det var hur meningslöst som hells att fara dit och töja nacken, men nu börjar jag känna lite resultat. Helgen var hemsk men nu känns det bättre. Jag kan inte förstå att jag gått och haft ont så länge utan att ha gjort nått åt det. Kanske ännu ett bevis på att jag inte tar itu med saker förren i sisa stund.

Mamma har också hunnit vara förbi en stund. Hon har varit och fixat en parkeringsplats åt mej. Den sötisen, utan att jag ens visste om det. Vad skulle jag göra utan henne? Nu ska jag iaf fara och lämna in kontraktet. Synd bara att det är nån annan idiot som snott plattsen. Ska också fixa en intresseanmälan om större lägenhet. Ser ut som att jag kommer stanna i hålan ett tag till..


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0