Besviken

Jepp besviken är vad jag är. Så där löjligt besviken som man blev då man var liten och inte fick dockan man ville ha då man följde med mamma för att handla. Det blev inte jag och klänningen. Men jag bara kunde inte, 780 pix, det går bara inte. Men nu ångrar jag mej, starkt.

Men jag hade säkert ångrat mej om jag hade köpt den också. Den blev helt enkelt för dyr.
Nu håller jag på att planera en stor beställning från Asos bara därför. Men jag kan inte hitta nån klänning som är lika snygg som H&m klänningen. C förstår sej inte alls på mitt problem. "Så snygg var den ju inte" säger han hela tiden.

Nu ska jag ta och ringa ett samtal till Jula, måste söka jobb you know. Sen ska jag hämta ut lite paket.


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0