Yeah, I did it!

Jag har varit ganska anti nu ett tag över att laga "rikitg" middag åt mej själv om de bara är jag hemma. Men nu blev jag så sjukt sugen på spagetti och köttfärssås att jag blev tvungen. Och de roliga var ju att de tog inte alls lång tid. Max 15 min och då hann jag dessutom diska undan allt i köket. Snacka om att jag blev impressed! Nu är de säkert nån kock som sitter där och tänker "hur fan har hon lyckats slaffsa ihop en köttfärssås på 15 min" men då kan jag tala om att de är jag som är proffset här. För de var yummy!



Okej, jag vet att de inte ser så yummy ut på bilden. Men de är ju insidan som räknas. Och ja, köttfärssås ska ätas i djuptallrik med sked. No question about it! Dessutom har jag en hemlig ingrediens som jag aldrig kommer avslöja mohahaha! Okej, de är tacokrydda. Ni vet sån som man har i köttfärsen till tacos. Testa de! De är supergott jag lovar. Jag menar, tom jag klarar ju av de!


Later!

Kommentarer
Postat av: Liisa

Mums ;)

2008-11-18 @ 19:25:24
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0