Rich bitch

Läste just en kommentar som jag fått från Annika. Tänk att den bruden alltid kan få mej att le haha! Nu blir de väl för mej och Jen att planera vinkväll i ökx, right!?

Från en sak till en annan. När jag öppnade kylen imorse la jag märke till en sak. Jag är jävligt kräsen när de gäller mat. Jag äter bara källarrökt skinka i suuuper tunna skivor, Heinz tomatketchup, Felix små delikatessköttbullar, Havrefras med torkade jordgubbar i. Ja, jag vet att vissa av sakerna har man inte ens i kylen, men ni fattar vad jag menar. Men de jag vill komma fram till är att Frankieboy har rätt! (De tar hårt att erkänna detta.) Men jag måste börja tänka på vad jag köper för skit. Spara pengar jada jada.. Så nu ska jag till banken och lära mej hur man planerar en budget. Eller de var egentligen dom från banken som ringde och frågade om jag var intresserad av att göra det, men jag svarade JA!
Fattar ni vad detta innebär?! Jag kommer alltså lära mej hur jag ska kunna spara miljoner om året!
 I'M GONNA BE RICH!! *ser dollartecken framför ögonen*




Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0