The list

Jag har tydligen gått och blivit utmanad av Fia och ja, jag har ju inget annat för mig.

Senast:
Du skrattade:
Nyss åt ett kiddo på "My super sweet 16" på MTV.
Du grät: Kommer faktiskt inte ihåg, men de är inte länge sen. Gråter rätt ofta.
Kramen: Crille imorse.
Kyssen: Det var så jag blev väkt imorse av Crillepille.
Mottagna smset: "Nä ids inte gå sen för då är jag så mätt när jag ska träna :)" från Fia.

För:
10 år sen:
Då var jag 9 år, livet lekte. Hakuna Matata, inga bekymmer liksom!
5 år sen: För inte fullt fem år sen, men nästan blev jag och Crille tsm. Jag vet vad ni tänker "FEM JÄVLA ÅR!?".
1 år sen: Flyttade jag till min nya lägenhet, granne med världens bästa brud haha!
6 månader sen: Laddade inför studenten som alla andra.

Vem:
Ringer du när du är glad:
De är väldigt olika beroende på vad jag är glad över, oftast ringer jag nästan hela telefonboken men först Jennan.
Såg dig sist gråta: Ingen aning.
Var du sist kär i: Crillepille.
Är du besviken på: Jag har nog ingen som jag är besviken på.
Sov sist hos dig: Crille om de räknas, annars Frankie och Pattis.
Sov du sist hos: Mamma(?).
Gav dig sist en komplimang: Nån random guy på hotellet igår kväll.

Favorit:
Låt:
 Jag är en riktig allätare då de gäller musik så de är skitsvårt att välja ut EN favorit. Men just nu lyssnar jag mycket på Mick Jagger - Old habits die hard, Lady Gaga - Poker face, EEC - Save tonight, Kanye West, Kiss. Listan kan göras lång.
Godis: Choklad utan tvekan, i alla former.
Kroppsdel: Mina läppar maybe?!
TV-program: Kollar sällan på tv, är mer för film. Orkar heller inte följa med i serier så de blir väl mest underhållnigs program. Filip och Fredrik är ju alltid kul. 

Vad har du för:
Ringsignal: Jason Mraz - I'm yours
Mobiltelefon: Sony Ericsson K810i (måste bytas ut snarast!).
Bank: Swedbank.
Arbete: Vimmelfotograf.
Skostorlek: 39.
Hårfärg: Ljusblont och mörkbrunt. Min naturliga är dock råtta.

Kan du:
Stå på händer:
Nej.
Gå ner i brygga från stående: Nej.
Göra blomman med tungan: Nope.
Slicka dig på armbågen: Näe.
(Detta kallas onödigt kunnande!)

Utmanar du någon?
- Emma, Elina, Sanna, Carro. (kommer inte på någon mer med blogg)


Kommentarer
Postat av: EMMA

Vad jobbigt! :o

2008-11-23 @ 18:57:19
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: jenn

hahaha! listor brukar vara lite onödiga men din var fan kul att läsa;) Puss

2008-11-23 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0