Snowstorm

Har hart världens mysigaste morgon med Donna. När vi klev upp i morse var de full snöstorm ute, men nöden har ingen lag tyckte Donna. Så de var bara att klä sej varmt och traska ut i stormen. Tur för Donna de. Att jag orkade menar jag. För jag tror inte att hon hande hittat hem själv om hon hade varit tvungen att gå själv. När vi kom in svepte jag in mej i mitt dubbelduntäcke, däckade i soffan, glodde the voice och drack varm oboy. Samtidigt som jag kollade ut genom fönstret lite då och då och var skadeglad över alla kiddos som var tvungna att plåga sej i stormen för att gå till skolan.

Nu hade jag tänkt rensa i garderoben och dumpa massa gammalt skräp på kupan. Sen blir de att ringa en massa olika peeps. Full rulle idag alltså. Jippie.


Later!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha fan vad bra. Ja vi norrlänningar ska ju hålla ihop ;)

2008-11-24 @ 11:25:26
URL: http://kickans.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

alltid gött att rensa =)

2008-11-24 @ 22:18:37
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0