Pimp my hair!

Idag har jag gått och fått mej en riktig makeover av Jennan. Jag måste bara få skryta lite, jag är super nöjd! Jupp jupp, hade jag inte sett så sliten ut imorse hade jag kunnat lägga upp en före och efterbild. Men jag ska försöka leta upp nån. Om jag kommer hitta någon vill säga. De är ju inte så ofta som jag fotar mej själv haha! Men en efterbild finns, för jag ska vara med i Jennans och Cams projektarbete. En frisyrbok ska de bli. Kommer bli NICE! Imorgon ska jag leka fotoassistent igen. Hör och häpna, jag har nått att göra under dagen. Nä, nu är jag trött och färdig för sängen. De tar på krafterna att vara eftertraktad!


Later!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Jag vill se, nunununu!!!! :)

2008-11-07 @ 09:44:03
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0