Massa mys

Jag är på världens myshumör idag. Har tänt ljus och bänkat upp med alla tre Pirates of the Caribbean filmerna (jag har glömt hur mycket jag älskar dom filmerna). När jag går in i köket för att hämta kakor och mjölk så är mjölken SLUT! Vad är de för en sjuk människa som stoppar in ett tomt mjölkpaket i kylen?! Hela kvällen är förstörd, de går ju inte att häka kakor uitan mjölk heller. Ljusen har jag blåst ut också. Men filmerna ska jag se. Och tjura. Synd bara att ingen är hemma som kan se att jag tjurar. Men vänta bara tills Lovern kommer. Då ska de tjuras som bara den!


Later!

Kommentarer
Postat av: Annika.

Fyfan va jag skrattade åt det här inlägget.. Vad är det för sjuk människa som stoppar in ett tomt mjökpaket i kylen???????????????? HAHAHAHA.. Jag dör. Och ljusen har jag blåst ut också.

Du är för bra.

2008-11-17 @ 18:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0