Marie i ett nötskal

Okej, världens klantigaste sak har just hänt moi! De är tillåtet att skratta och rulla runt på golvet.

Jag kommer hem efter en runda på Nova, jag vet hurtigt värre. När jag står i trappuppgången så tänker jag att de är lika bra att boka en ny tvättid (ni skulle se mina tvättkorggar!). När jag sen ska gå där ifrån så fastnar min nyckelknippa i dörrhandtaget och samtidigt smäller jag igen dörren. OJ! Mina nycklar är alltså härmed inlåsta i tvättstugan. Ingen är hemma och jag har ingen extranyckel gömd i fickan (vilken idiot har förresten de?!). I panik försöker jag komma på någon smart lösning. Jag går och ringer på hos mina grannar, men ingen öppnar dörren trotts att jag vet att alla är hemma. Tack så jävla mycket! Ringer hyresvärden som har av telefonen, varför just idag?! Ringer och plågar Patteboy över min olycka, men inget vidare stöd får man där. Går över till andra ingången för att se om Anders är hemma. Och då ser jag en idiot som är på väg att gå in i tvättstugan från andra sidan. Jag slänger ur mej ett målbrottsskrik, "VÄÄÄÄNTAAA!!" och springer mot dörren. Snacka om tur, eller nått. Trodde nästan att jag skulle få sitta i bilen sluskig och svettig och vänta på att Crillepille skulle komma hem.

Ja, detta kan man sammanfatta på ett sätt: Marie i ett nötskal!


Later!

Kommentarer
Postat av: jenn

HAHAHA asså tyvärr men det där är nästan det klantigaste jag hört!! XD

2008-11-13 @ 13:12:18
Postat av: annika

haha alltså, sånt lyckas du alltid med.. Jag kan tänka mig när du ropar väääntaaaaaaaaaaaaaa. haha..

hördu, jenns blogg tack! :) Puss

2008-11-13 @ 13:30:02
Postat av: Carro

Verkligen du i ett nötskal. Hahahaha!

2008-11-14 @ 12:15:58
URL: http://carrrolaayn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0