Blodet droppar

Okej, nu är de så att jag har lovat Fia att skriva i min meningslösa blogg. Direkt imorn då jag vaknar. Eller egentligen är de ju tisdag nu, men ni fattar?! Men vad ska jag skriva om. Kanske hur många låtar jag hörde på mp3n när jag gick på morgonrundan med Donna. Eller om hur mång flingor jag tog i filet till frukost, eller jag kanske tar gröt till frukost. Spännande värre!

Btw, var till tandläkaren imorse. Kom typ 10 min för sent och redan då såg jag den mordiska blicken hon gav mej. Hon hatade mej för att jag var sen. För då hon gick loss i munnen på mej sprutade blodet. De är sant!

Nu ska jag se CSI och sen ska jag sova så jag orkar vakna för att skriva blogg. Se där, jag har ett liv. Jag har visst saker att göra på dagarna. Kan ju låssta iaf..


Later!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Körskolesandra säger alltid "de är sant!" :O

2008-11-11 @ 01:30:19
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0