Bad mistake!

Snart är de jobb, om ca en timma för att vara exakt. Jag har skaffat mej en fet och flashig blixt så jag kan leka paparazzi inne på hotellet. Eftersom att jag aldrig använt någon extern blixt tidigare så satt jag och lekte med den ett tag för att komma på en bra inställning. Jag visste ju så klart inte heller hur starkt den blixtrade så tänkte att jag måste kolla de också.

Jag stoppar den ganska nära ansiktet och avfyrar en testblixtning. Bad mistake! Blev blind i säkert en hel minut. Och då menar vi inte-kunna-öppna-ögonen-på-hela-tiden-blind dessutom såg jag en fet jävla vit fyrkant framför ögonen ett långt tag efter. Behöver jag säga att jag inte gör om de nån mer gång?! De enda bra med de är att jag nu vet hur jag kan jävlas med någon som är jobbig.


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0