Revenge

Var hos sjukgymnasten igår och nu är armen värre än någonsin. Tror fan att han gjorde det som en hämnd för att jag missade min tid i tisdags, jag är helt säker. Jag kan inte ens lyfta armen ordentligt och det käns precis som då jag bröt nyckelbenet.

Igår kom Jen och Cam hem från Alanya så jag ska pumpa dom på frågor. Sen ska jag tvinga dom att vara onyttig med mej för jag är sjuukt sugen på godis. Speciellt choklad. Känns som ett år sen jag åt det (förra helgen). Jag försöker vänja mig vid att bara äta onyttigt på helgen och det går faktiskt ganska bra. Vindruvor har blivit min nya drog på vardagarna och det funkar ganska bra om man blir sötsugen.



Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0