Blogg-geek.

På tal om blogg-nörd så kan jag ju ta och dela med mig av bloggar som jag dagligen kikar in till.

NoScarlett - En superkul tjej som alltid skriver roliga saker som får mig att le. Det gillas!
KnivLisa - Läs kommentaren ovan.
LisaPlace - En supersöt tjej helt enkelt. Dessutom vill jag äga hennes garderob!
Michaela - Har följt hennes blogg sedan tjejsajten (devote), hon är underbar.
Amanda - Trotts att hon inte alltid skriver så roligt gillar jag att kika på hennes snygga outfitts.
Bella - Tycka vad man vill om blondie, men hon är en ung och väldigt framgångsrik tjej att se upp till!
Engla - En ny favorit, brukar inte alltid läsa hela inläggen men gillar hennes stil och dessutom värkar hon vara en väldigt jordnära person.



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0