Lyckan som uppstar...

Nar man kan lyssna pa NY musik igen.
Glomde att skriva om hur stor min lycka var igar da jag installerade Spotify pa en av datorerna och det fungerade! Jag har missat: Ackligt - Ansiktet, Trojan du hatar - Norlie & KKV och Somebody that I used to know - Gotye. Varenda en har nu spelats om och om igen pa alskade Spotify och alla som sitter runt om kring mej maste tycka att jag ar varldens jobbigaste manniska som lyssnar pa samma svenska latar hela tiden. Varvat med en engelsk da och da. Men de ar ju sa jag gor da jag hittar en lat jag gillar. Fram tills jag blir less och inte kan hora den mer.


Genialiskt!
(Nu maste jag bara hitta ett satt till att ladda min iPod med ny musik.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0