Dag 10 – Det här hade jag på mig idag

Denna jävla lista förföljer mej i mina drömmar nu så kanske dags att slänga iväg ett inlägg då?! För övrigt tycker jag att rubriken "Det här hade jag på mej idag" känns dötrisst. Vem vill veta vad jag har på mej?! Eller iofs, vem vill veta allt annat skit jag skriver. Tur bara att jag har någolunda normala kläder på mej just nu. Kanske också därför jag dragit ut på detta inlägg?!
Hur som haver. Detta har jag på mej idag:


Jeans från Crocker. Helt underbara, bor nästan i dom. Efter mina mjukisar!
Tischa från Gina. Sladdrig sak som blir för stor efter att ha varit använd i en timma.
Svart linne från H&M. Finns inte mkt mer att säga om den än att det är ett svart linne.
Lägg till Anders as-gamla luvtröja från Adidas, modell tre gånger för stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0