Dag 6 - Min dag

Känner att jag sköter min "utmaning" väldigt dåligt. Detta inlägg skulle egentligen ha kommit upp i lördags. Men min lördag var rätt så tråkig, det var ju på kvällen det hände grejer. Så ni kan se det som en tjänst att jag inte delade med mej nått från de. Sen söndag var ju inte heller så spännande pga lördagkväll. Men anyway, vi kör på som vanligt nu!

Klockan ringde väldigt tidigt om man jämför med hur sent jag gick och la mej igår kväll. Masade mej ändå upp från sängen och tog Donna på en mycket snabb pissrunda. De borde nästan få räknas till tortyr att kuta ut i -16 gradig kyla när man är helt nyvaken (blir bara kallare och kallare nu). Tröck en frukost, fixade mej, gav Donna mat och sprang för att möta Priscey.
På skolan köpte vi biljetter till julsittningen på lördag, kommer bli awesome! Efter det satt vi på en föreläsning om estetiska ämnen och kreativa processer i två timmar. När vi sen skulle knalla hem valde vi att gå genom skolan för att slippa kylan så länge som möjligt. Väl hemma gick jag en ny runda med Donna innan jag traskade över till Priscey som bjöd på middag i utbyte mot att jag hjälpte henne med datorn.
Och nu sitter jag här och chillar med en massa musik. Kvällen kommer nog fortsätta på samma vis, kanske med ett avbrott för en ordentlig prommis med Donna. Kommer iaf inte röra någon läxbok ikväll. Det lovar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0