Dag 7 – Min bästa vän

Jag jag kan inte säga att jag bara har en bästa vän. Jag har många vänner, någar få som står mej väldigt nära dock. Några vänner har man glidit från genom åren, men de är det som är grejen med relationer. Charmen med riktiga vänner är dock att man alltid kan hitta tillbaka till varandra.

Men det finns en som alltid funnits där, vad det än gällt. Alltid förstått utan att jag ens behövt öppna munnen och funnits där att skratta med (ibland även åt). Och denna sköna böna är ingen annan än the one and only - Sandra!
Sen finns även mina nyvunna och återfunna vänner, tänker speciellt på Prisca och Elina. Känns skönt att kunna lita och komma så nära inpå någon annan så att de känns som att man känt varandra hela livet, fast än de egentligen bara är under ett års tid man känt varandra.

Jag vet att jag är väldigt dålig på att dela med mej av mina känslor men ni betyder mycket för mej! ♥ (Se där, ansträngde mej så mycket att jag gick till facebook för att kopiera ett litet hjärta.)


PS. Vet att det alltid är känsligt att skriva och peka ut bara just någon specifik person. Men det finns många i mitt liv som har en plats i mitt lilla hjärta. Ingen nämnd och ingen glömd! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw <3

Desamma till dig min kära vän <3 <3 <3

2010-12-13 @ 22:20:07
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0