Cause you know I'd walk a thousand miles..

YouTube har alltid varit min vän, tills nu. De var helt omöjligt att hitta orginal videon till denna låt. Bara en massa covers och skit. Blev tvungen att klicka in mig på Dailymotion, som jag aldrig annars gör. Hur som hellst så vet jag inte hur många gånger jag har lyssnat på den idag. Har haft den på repeat ett bra tag nu. Men den är ju så sjukt bra! Har nästan städat klart hela läggan tack vara den. Så härmed utnämner jag Vanessa Carltons låt A thousand miles till den bästa städlåten ever!
Idag är jag glad.


Vanessa Carlton - A Thousand Miles


Later!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha typiskt dig mariii!!:D

Min tvättid börjar om typ tio min och här sitter jag redo med tvättpåsarna i handen!:S typiskt mig att alltid vara så i tid...

2009-03-13 @ 12:52:16
URL: http://saz89.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha typiskt dig mariii!!:D

Min tvättid börjar om typ tio min och här sitter jag redo med tvättpåsarna i handen!:S typiskt mig att alltid vara så i tid...

2009-03-13 @ 12:52:17
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0