Biker


Ååh! Den är så fin att det gör ont i mej!
Denna mockajacka SKA jag ha. Om jag så ska behöva köpa den till mig själv i födelsedags present.
Ja, nu vet jag! Jag önskar mig den. BARA den. Och om jag inte får den kommer jag bli riktigt, mega, super olycklig. HA! Där har ni ett hot, alla som ska fira mig på min 20:års dag. Tänk 20! Klart att jag ska få vad jag pekar på.

Okej, jag tror inte att denna metod fungerar. Men snälla, snälla, snälla! (Tänk er att jag låter värre än af Ugglas) Jag skulle bli så lycklig tillsammans med jackan. Jag lovar, jag ska aldrig mera tjata och gnälla om någonting. Jag lovar att alltid bara göra snälla saker och jag kommer att bli en evig slav åt den som ger mej jackan (nu önskar jag nästan att jag köper den själv). Nä, me löve topshop helt enkelt!


Later!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Det var mig ett satans tjat om denna jacka ;) hoho

2009-03-31 @ 15:44:22
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0