Uppe på toppen

Inatt vaknade jag av att jag låg på världens mest pytte lilla plats i sängen och Crille låg utbredd över mer än halva sängen. Så klart försökte jag göra allt för att få han att flytta sig till sin sida av sängen.


Jag: Snälla kan du flytta dej, jag får ingen plats
Crille: Men nä, jag måste ligga såhär
Jag: Vadå, varför de?!
Crille (frustrerat): Meh, du fattar ju inte!
Jag: Eeh..
Crille: Ja men nu när jag ligger så här kan jag bara hoppa mellan bilarna.
Annars måste jag ju gå och då tar de jätte lång tid.


Senare samma natt då jag satte mej upp i sängen utbrister Crille i ett glädjetjut.


Crille: Wooho, yeah! Nu är du uppe på toppen, hur känns de!


Ja, vad svarar man på de där liksom. Tycker dock att de är ganska kul att höra på honom då han jyrar i sömnen. Undrar just vad de är som gör att vissa talar i sömnen så pass mycket. Något att ta reda på kanske.


Later!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Wawawewa! :*



Vilken fresh blogg du har snygging! <3

Kika gärna in på min, eller lägg till mig på bloglovin. Gör det som passar dig!



PUSS!

2009-02-02 @ 11:31:00
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: sanna

Det får jag välja själv var jag vill gå. Men lutat mot sthlm, är ju som närmare hem. Lättare! :) Men ska nog börja ist i augusti. Hade annars fått börja nu den 3 mars, men känns lite för snabbt! :)

2009-02-04 @ 11:12:53
URL: http://sannakajava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0