Can't keep my hands out the cookie jar

Att de ska vara så jävla svårt att komma ihåg vad man ska handla när man väl är framme i affären och har grabbat varukorgen. Även fast de bara är tre saker man ska ha kommer man hem med tio. Och ändå har man bara fått hem en av de tre sakerna man skulle ha från första början. Nu ska jag kuta över till coopan igen för jag glömde hundmaten, hur nu de gick till. De var ju bara de och frukt som jag skulle köpa. Och nu så står jag här med två apelsiner, tvål och mjölk.

Dessutom har jag fått Gym Class Heroes på hjärnan. Jobbigt. Eller kanske mer jobbigt för andra, för alltid då jag har en låt på hjärnan går jag runt och nynnar på den eller sjunger (skvelar) vissa rader från den som jag kommer ihåg. Hela tiden.


Cookie Jar - Gym Class Heroes


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0