Kattstrypare

Inatt då jag och C ska sova börjar han att prata i sömnen. Och jag brukar försöka prata med han då han gör de, bara för att de är så kul att höra vad han har att säga. Detta fick jag ur han igår.

Crille: De är så man gör med kattstryparna
Jag: Kattstryparna?!
Crille: Ja, straajpseen du vet
Jag: Jaha, vad gör man med dom
Crille irriterat: Men, sätter dom i fönstren...
Jag: Jaha, varför de?
Crille: Äh! Gå och sov..

Mitt uppdrag idag är alltså att kolla upp vad han menade. Nä va fan, idag hade jag ju tänkt ordna till i garderoben. Men jag har inte börjat ännu och de ser inte ut som att jag kommer at göra de heller. Den största anledningen till att jag skjutit upp det är att jag inte fick någon tvättid förrens imorn. Men det kanske inte är någon ursäkt. Borde nog fota en bild på helvetet så att ni får se hur allvarligt de är.


Later!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag brukar oxå svammla så där när jag ska sova. En natt så sa jag till tommy att polisen var efter fågeln roger för att han hade rånat en kiosk i kiruna. Fråga inte varför:p Vi vet ju hur korkad jag är:P

2008-09-25 @ 13:57:07
URL: http://saz89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0