Jobbcoaching 2.

Söta anna från jobbcoachingen visade sej inte vara så söt som hon värkade. Jag ska skriva två CVs till två olika jobb tills på måndag då vi ska snacka igen. Jag menar, tror hon inte att jag har ett liv. Ska jag allvarligt sitta och göra detta på min lediga helg.. Eller ja, jag är ju ledig hela tiden men iaf. Jag kanske har annat för mej!

Hur som hellst så har jag nu börjat blöda näsblod varje dag. Undrar vad det kan bero på. Hjärntumör kanske. Så länge jag inte får det på ofentliga platser så är det lugnt. Tänk vad pinsamt det skulle vara om jag får det på spinningen ikv. Vad ska jag göra då liksom. Ska jag bara fortsätta mitt eget race som om inget händer och hoppas på att ingen ser, eller hoppa av. Hujja, hoppas jag kommer på en bra nöd plan.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0