Höst önskningar

Gör som söta Michaela och skriver en lista av vad jag vill/kommer inhandla nu i höst

Klänningar  - vill hitta två stycken, en svart som går till allt och en söt i någon snygg färg gärna med spets.
Kjol - en söt jeanskjol som jag spanat in från Asos.
Skjorta - måste hitta en snygg rutig, en från second hand skulle sitta fint.
Långärmat - en lång stickad sak som jag kan ha till tights och en lång kofta att mysa i. Spetstopp från Monki!
T-shirts - snygga t-shirts med rockiga tryck.
Byxor - ett par tighta snygga jeans, kanske ett till par svarta. Passar ju till allt!
Jacka - kanske en ny trenchcoat och en snygg kavaj. En till skinnjacka skulle inte vara fel.
Skor - är för lång för att kunna bära ankelboots med kilklack.. Kängor kanske?
Väska - har fortfarande inte fyndat någon söt liten i skinn. Hittar jag 20 000 i diket så köper jag nog en Balenciaga Motorcycle bag också
Övrigt - tights och strumpbyxor i roliga färger och spetsmönster (Crille kommer inte bli glad). Hatt, finns snygga från H&M som jag vill testa. Transparenta glasögon(?). Stickad oversize vest.

Det var väl allt som jag kommer på nu...


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0