Idol och snuskiga mammutar

Så klart klarade sej kiddot Johan Palm från utröstnigen. Han sjunger ju inte ens bra! Men nu får jag ju inte ha Idolkvällar mer, eller så kan jag blunda varje gång kiddot kommer ut så scenen. Och hålla för öronen för jag orkar inte höra på han längre. Eller så byter jag bara kanal, de är ju lite enklare. 

Nu har jag iaf laddat upp med mys och Ice Age tillsammans med Donna. Första Ice Age med svenska röster så klart! Robert Gustavsson är ju bäst som Sid. Jag kommer dock ihåg då jag och Sassa (tror jag de var) var och såg 2:an på bio. De var nån scen med Manny (mammuten) som flörtade med tjej mammuten, plötsligt ställer sej en unge upp i salen och gapar;

Kiddot: "HAN VILL KNULLA!!"
Mamman hyschar sin unge nervöst medans övriga i salen fnissar och försöker hålla sej för skratt. 




Later!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var nog inte med Sandra eftersom jag och Sandra såg den på bio :D Om hon inte såg den två ggr. :P

2008-11-22 @ 03:45:57
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahahahhaha roligt som fan!

2008-11-25 @ 02:48:15
URL: http://carrrolaayn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0