Vilken knapp?!

Hello sunshines! Jag är absolut inte en morgonmänniska och ligger gärna länge i sängen och drar mig. Men nu är jag iaf uppe efter mkt tjat från C.

Igår kväll då jag och C hade sett ett avsnitt CSI somnade han som vanligt på soffan. När jag är påväg till sängen puttar jag lite i han och säget att jag går och lägger mej nu. Han sätter sej med ett ryck i soffan och kollar på mej som om han fåll världens idé.

Crille: Jag vet vad vi gör med knapen!
Jag: Vah?! Vilken knapp...
Crille: Men du vet, den som blir så varm
Jag tittar på han konstigt
Crille: Men du vet ju vilken jag menar, vi lämnar in den och får en ny
Jag (nyfiken och retsam): Nä jag vet inte, berätta om knappen
Crille irriterat: Äh! Du fattar ju ingenting..


Efter de la han sej ner igen. Nu vet han inte vad jag pratar om och jag vill fortfarande veta vilken knapp de var...


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0