Fascination


Alphabeat - Fascination

En av få låtar som får mej att le just nu.
Missade min tid med sjukgymnasten idag, fuck! Nu får jag klara mej till på fredag.
Jag som hade planerat allt jag skulle säga, hur bra de gått med övningarna osv. I själva värket har jag inte ens tagit upp pappret från väskan. Varför ska jag sitta och göra skittråkiga saker som tar upp min värdefulla tid!?

Nä nu är det dags att speeda upp lite. Har suttit hela dagen och sorterat uta gamla papper och tidningar som ska slängas. Det blev en hel del, men när jag ska orka ta ut allt till soprummet är ju en annan sak :)

Nu - poppa alphabeat och dammsuga. Ska fixa med lite grejer som inhandlades på IKEA igår.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0