Cleaning out my closet

Jag har suttit och spanat in världens snyggaste klänning från H&M trend på tradera och hoppas på att det blir jag och den ikväll! Men jag har lovar mej själv och Crille att om jag köper nått mer så måste jag också sälja någonting. Och det ska jag göra också. Jag har rensat min garderob och länsat mina lådor på en massa grejer, allt som jag inte får sålt kommer jag sen gå med till röda korset. Duktiga jag!

På det sättet får C in sina kläder i garderoben också. Just nu har han bara en hylla och det är ju inte vidare snällt. Jag hoppas, hoppas, hoppas på den klänningen. Snälla buda inte över mej! Jag hatar att bo där man inte kan få tag på några snygga plagg. På H&M här tror jag inte ens att den klänningen kom ut. Vi har heller inte Monki så jag kan inte köpa det über snygga spetslinnet som dom har. Det suger!

Funderar starkt på att dra en sthlms resa på direkten, nån som följer med? Emma!



Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0