TACK!

Först vill jag bara passa på att tacka alla underbara som grattade mig på min födelsedag! Jag hade en superbra dag/kväll, det är sånna gånger som man påminns om vilka fina människor som man omges av. Ni är bäst helt enkelt.

Trotts att jag inte passade ihop med kvällens tema då jag inte hittade något rosa i happis, så var jag ändå drop dead gorgeous efter att Jennan hade fixat barret på mig. Kvällen började här efter en massa om och men och med klädbyten hit och dit. Sedan begav vi oss till hotellet som var smockat med folk. Men kul var det. Nu ska jag snart hoppa in i bilen för att åka hem mot mammi. Favoriträtten numero uno väntar!


Later!


(Jag vet att detta inlägg knappt hänger ihop på något sätt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0