You rock my world

Om de finns en tävling om vem som är den gulligaste pojkvännen så ligger Lovern farligt nära en seger. Igår då jag kommer hem efter fotograferingen möter han mej i dörren. Lägenheten är fylld av tända ljus och de luktar gott. Medans jag har varit borta har han totalrengjort HELA lägenheten. Då snackar vi dammsugit, diskat, skurat, you name it! Min favoritlåt spelas och vi börjar dansa, yes ni läste rätt. Crille vet hur han kan få mej att le, spelar ingen roll vad som hänt och hur mitt humör är. När vi står där och dansar runt och har de super mys säger han "Nä, nu måste vi sluta. Jag blir så yr.." Allt de jobbiga som jag har kännt släpper plöttsligt och båda skrattar tills vi grinar.
Allting var sådär fånigt gulligt, precis som jag gillar de!

Hela dagen har jag gått runt med ett leende på läpparna och jag känner mej inte ett dugg stressad över saker som ska göras. De behövs nått extra då och då som gör att man får glömma alla bekymmer som man har runt omkring sig så att man bara kan slappna av.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0