Utmaning

Jag har tydligen blivit utmanad, så här kommer en lista.

5 saker i min frys:
- Wokgrönsaker
- Kyckling
- Fläskfilé
- Bröd
- Glass 

5 saker i min garderob:
- Jeans
- T-shirts
- Hundmat
- Smycken
- Tvättkorg
(Allt i en jävla oreda)

5 saker i min bil:
- Filt
- Donnas sittdyna
- Skivor
- Godispapper
- Glajor

5 saker i min handväska:
- Börsen
- Tuggummi 
- Nycklar
- Antibakteriell handgel (Kvar från Rhodos)
- Läppglans

Personer jag utmanar:
Den som orkar :)

Jag erkänner, jag blev tvungen att gå och kolla vad som fanns i vissa saker. Jaha, nu ska jag kolla om dom svarar hos veterinären. Hur svårt kan de vara att lyffta en lur? Mitt vilddjur är faktiskt sjuk!


Later!


Update: Jag utmanar FIA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0