Nothing to do..

Nu sitter jag här i sängen igen med mitt te och en apelsin (c-vitamin boost). De finns ingenting att göra och då menar jag nada, asgjë, لا شيء, ništa, ei mikään, τίποτε, ništa, tu kesek, هیچ‌چیز, ничего, ништа, waxba, هیچ, hiçbir şey..

Ja ni ser ju själva. jag har tom tid för att söka vad "ingenting" heter på alla språk som finns på lexin. Tragiskt. Men nu kan vi ju köra en liten lek, typ "gissa språket" haha! Japp, lättroad blir man då man inte har nått vettigt för sej. De här med att vara sjuk är inte alls roligt, jag har aldrig gillat de. Vissa längtar efter att få vara sjuk, ligga i sängen och bli ompysslad. Men jag har aldrig gillat de. Det kryper bara i benen på mej, jag kan inte ligga stilla så här länge. Dessutom rinner näsan hela tiden, Fia tror att de kommer från min hjärna och att de är därför som jag är mer trögtänkt än vanligt. Kanske stämmer då jag tänker efter.. Men jag har funderat på vissa saker.

1. Hur mycket snor finns de i näsan egentligen?
2. Vad kommer de ifrån?!
3. Finns de någon mirakelkur så att jag blir frisk på en gång?
4. Varför får jag lock i öronen hela tiden?!


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0