Foam

Just nu ligger jag i soffan med laptopen på magen, höjden av lathet alltså. Dock ligger jag i en dålig ställning så de går bara att skriva med ena handen. Dåligt.

Tog ett bad tidigare idag. Tänkte att de skulle pigga upp mej lite. Vanligtvis så kan jag ligga i badet i flera timmar, men inte idag. De började med att jag inte hade badskum, så jag använder schampo, tänkte att de är same shit liksom. Men nope, de var de inte. Schampot skummade som satan och berget växte och skummade över badkaret. Kul att torka upp de sen. När jag väl kliver i och har legat där i max 3 min börjar Donna gnälla och klösa på toa dörren. Så klart har hon gått och blivigt pissnödig. Jag vet att då hon gnäller och klöser på dörren så är de panik. Så jag kliver upp sveper morgonrocken om mig och tar ut henne genom porten och låter henne pissa, i hopp om att ingen ska komma. Som tur var så kom ingen men då jag kommer tillbaka hinner jag bara ligga i badet en kort stund innan vattnet har hunnit kallna.

Kan ju bara konstatera att de inte är min dag idag. För att pigga upp lite extre fick jag för mej att beställa lite nya underkläder. När jag ska klicka vidare och bekräfta får jag se att mina underkläder inte kommer komma förrens v 46. Duh! Nu ska jag kolla på generation fett, alltid bra med lite tränings inspiration.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0