Bita i de sura äpplet

Igår då jag for och tränade gjorde jag ett av the big no no's i en spinninghall. Jag kom utan vattenflaska, den som varit på spinning förr vet vad jag snackar om. Innan halva passet höll jag på att dö för att jag var så törstig, men jag är för tjurig för att hoppa av och gå ut och dricka. Så de var bara att bita i de sura äpplet.

Igår kom min bok Fashionista som jag beställde så jag tänkte börja läsa den lite småttt nu. Den var inte alls som jag hade tänkt mej, men de var bara positivt. Donna har nu mera övergått till att vara Spider Dog, men mer tänker jag inte säga. Nu ska jag ta en kopp te och lägga mej i soffan för att läsa.


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0