Are you ready

Igår blev de chokladbollsbak med Fia och oj, gissa vad jag åt till frukost. Shame on me!
Nu kommer snart mammsi hit och ska släpa med mej på spinning och torso. Hur jag ska orka med de vet jag inte riktigt ännu. Blev helt slutkörd från Justins pass igår. Man tar alltid ut sej till max på hans pass och jag har kommit på endel anledningar till varför de är så.

1. För att han ser ut och låter som en amerikansk fältsoldat när han ropar "READY!! HU, HU, HU!!"

2. För att han ser på en då man kan skruva upp ett snäpp och säger de åt en. Hur många instruktörer gör de liksom?! "HEY YOU, MORE RESISTANT!"

3. Då han ropar "KOOOM IGEEN!" så måste man ju liksom göra de, step it up helt enkelt. Även om man håller på att svimma för att man är så andfådd.

4. Vi kalixbor är inte så bra på andra språk och följer hans order bara för att han är stor och skriker höggt. Jag menar, vem vill komma i bråk med en sån!?


Later!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jahapp, jag får skaffa knästödsgrejer och börja köra hans pass. ;P HAHA

2008-10-24 @ 11:22:37
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0