Update!

Hey my lovely friends! (eller nått) Med önskemål om uppdatering kommer här ett nytt inägg. Anledningen till dålig uppdatering kan bero på att de händer nada i mitt meningslösa liv, eller av lathet.. Välj själv! Men men, en update av lördagens utgång kan väl sitta fint?!

Förfest hos fialotta, vin och roliga muppar. Kan inte sluta annat än superb! (Mammi kan sluta läsa här om du läser ;) På väg till hotellet blir de lite småsuddigt och tydligen ska det ha varit så mkt folk att alla inte fick plats, kan detta hända i lilla Kalix tro?! Jag och emmpoo tappar bort fia i vimmlet, vilket jag tycker var lite synd. Dålig planering där. Shaka rumpa on tha dancefloor med söta muppar. Kaos i jackkön och sen hem och nanna.

Nu ska jag käka färskpasta och sallad. Jag vet många kanske tvivlar på att jag kommer klara av de, men kom igen. De är ju pasta, jag klarar av de herre gud liksom!


L-l-l-lateer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0