My life as a rockstar


Just nu beter jag mig som Angus Young från ACDC


Livet är inte lätt med fyra killar, blood and rock ´n roll.

Jag talar så klart om spelet rockstar. Ni vet samma som guitar hero fast med trummor och hela kittet, superkul. Dock har jag blivit lite ut mobbad just nu, men de kanske inte är så konstigt då jag spelar med fyra grabbar som spelar musik irl. Men jag klarar mej, jag har fått höra att jag var bätter än Pattis och de kan jag leva länge på. Hah!

Schemat idag har varit allt annat än fullspäckat. Men de är ju skönt ibland de me. Nyss har jag och mupparna lekt pizzabagare och gjort pizzor här hemma, men nu till de roliga - vi har köpt degen hos pizzabagaren så detta blev inget annat är suuper! Vem som ska diska är dock ett mysterium. Nä, nu ska jag övergå till rockstar. Ville bara meddela Emma att jag lever ;)


Later!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ACDC kommer för övrigt till Sverige i februari. ;P

2008-10-11 @ 19:43:24
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0