Kanelbullens dag



Kanelbullens dag och inte en jävla bulla har jag fått! Vad är detta..
Ikväll ska jag fota så jag hoppas att folket är snälla med mig! Har "råkat" beställa lite nya undis som jag nog inte kommer ha råd att hämta ut, fuck. Har varit vääldigt tankspridd idag. När jag skulle stoppa fram mina kläder som jag ska ha på mej ikväll så märkte jag att jag har ingenting som är rent. Så jag sprang ner till tvättstugan och nappade en tid och snörde in två maskiner, trodde jag. När jag kommer ner och ska hänga in kläderna i torkskåpet så har jag bara stoppat igång ena tvättmaskinen. Duh! Och nu har jag glömt mina byxor i torkskåpet och min tvättid har gått ut. Jag törs ju inte gå dit nu, tänk är de nån sur kärring som ska tvätta nu och bara väntar på att strypa mej med en socka då jag kommer ner. Nä de är nog bäst att vänta 10 min till..


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Lazy?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0